Donderdag 20 augustus 2015

20 augustus 2015 - Jakarta, Indonesië

Voor moeder An, Ruud, Daniëlle, Zoë en Mats is dit de laatste dag in Indonesië. Vannacht vliegen zij weer naar Nederland. Dus voor de vijfde en laatste keer deze reis, pakken wij onze koffer in. Daarna gaan we de stad in om een lekker bakkie te doen, de laatste souveniers en schoenen te kopen. Daarna gaan we heerlijk relaxed een terrasje pakken. Zo glijden de uren voorbij en voor we er erg in hebben, is daar het moment van afscheid. Wat hebben we een bijzondere, indrukwekkende en gezellige reis met elkaar gemaakt. Het was FANTASTISCH!!!!!!!

1. Sylvia:
    22 augustus 2015
    Moeder An, Ruud, Daniëlle, Zoë en Mats, geweldig dat wij drie weken met jullie mee mochten reizen in het verre maar o zo mooie Indonesië. Fijn dat jullie het gebeuren eveneens fantastisch vonden.
    Wij vonden het heel speciaal dat wij jullie konden verwelkomen op Nederlandse bodem. Fijn dat jullie er weer zijn!! Liefs Aad en Sylvia
  2. Erna:
    23 augustus 2015
    Mooi verslag van jullie reis Daniëlle. Heel leuk om iedere keer te lezen. Nu fijn nagenieten van jullie prachtige reis.
    Lieve groetjes aan allemaal XXX