Woensdag 19 augustus 2015

19 augustus 2015 - Jakarta, Indonesië

Om half twaalf worden we opgehaald door Wilfred, Cindy, Brandon en Hoessein (een neef van Cindy). Vandaag één van de redenen van onze reis; het zien van de "roots" van Cindy. Gezellig met z'n allen in de bus en de tour kan beginnen. We zien waar Brandon op de middelbare school heeft gezeten. We zien de (meisjes)school van Cindy. Grappig is dat het schooluniform nog steeds hetzelfde is. We bezoeken de prachtige kathedraal. Natuurlijk steken we kaarsjes aan voor al die mensen die niet meer bij ons zijn en die we zo missen. We rijden verder langs het bedrijf waar Cindy haar vader heeft gewerkt, de plaats waar de oma van Hoessein heeft gewoond en uiteindelijk zijn we op de plaats waar het ouderlijk huis van Cindy heeft gestaan. Ook al staat het huis er niet meer, krijgen we toch een goed beeld van de straat en de wijk. Wij zijn blij dat we dit gedeelte van haar leven mogen zien en beleven. We sluiten de middag lekker af bij de Cheese Cake Factory.

1. Cindy:
    22 augustus 2015
    Heel mooi geschreven Daan! Het was een hele mooie dag! Ik voel mij ook gelukkig dat ik jullie een deel van mijn leven heb kunnen laten zien.

Groetjes v.u. Djakarta
  2. Erna:
    22 augustus 2015
    Zal zeker heel bijzonder zijn om te zien waar Cindy heeft gewoond en voor Cindy om het aan jullie te laten zien. Speciaal moment voor jullie allemaal. Ik ben benieuwd naar de foto's, ik heb veel bewondering voor Cindy hoe goed ze het in Nederland doet.
  3. Erna:
  4. Sylvia:
    23 augustus 2015
    Lieve fam. van der Meer, wat moet dat een geweldig aparte belevenis geweest zijn om het land van jullie schoon dochter/zus te zien en vooral te beleven. Fijn dat jullie er met zijn allen van genoten hebben! Groetjes, Aad en Sylvia