Vrijdag 21 augustus 2015

21 augustus 2015 - Hoogmade, Nederland

Om 5:20 uur landden we op het vliegveld van Dubai. Even de tijd om de benen te strekken en langs de vele winkels te lopen. Dan is het weer tijd om te boarden. Voor de vlucht naar Amsterdam mogen we plaatsnemen in een Airbus 380; een enorm vliegtuig. En dan na bijna 7 uur vliegen, landden we op Schiphol! Wat een verrassing als Sylvia en Aad ons op staan te wachten! Wil komt ons ophalen, mijn moeder komt koffiedrinken en we doen een borreltje bij Mariska en Wil. We zijn weer thuis!!!!

Lieve moeder An, Ingrid, René, Wilfred, Cindy, Brandon, Ruud, Zoë en Mats bedankt voor 3 hele fijne weken in Indonesië. Wat hebben we veel gezien, gedaan, genoten, gelachen. Het was geweldig en onvergetelijk!!!!!

1. Ingrid van der Meer:
    23 augustus 2015
    Lieve Daan, ik sluit me volledig hier bij aan. Het was fantastisch deze reis met elkaar te mogen beleven. De reis verslagen die je hebt geschreven geven een goed beeld weer wat wij allemaal hebben beleefd. Chapeau!!!
  2. Ineke Bakker:
    23 augustus 2015
    Het was zo leuk om jullie reisverslagen te lezen! Jullie hebben inderdaad een hele bijzondere en mooie vakantie gehad!
    René en Ingrid gaan nog even door naar Thailand en wensen wij nog een hele fijne week toe.
    De rest welkom thuis en weer succes bij alle dagelijkse dingen, jullie werk en school!
    Groetjes van Wilbert en Ineke
  3. Sylvia:
    23 augustus 2015
    WELKOM THUIS! maar heel fijn om te lezen dat jullie het met z'n allen zo fijn en bijzonder hebben gehad.
    Wilfred en Cindy nog een fijne week in Indonesië en een goede terugreis, Ingrid en Rene als ik goed ben ingelicht zijn jullie nu in Thailand, wat mooi dat alles zo op zijn plaats valt veel plezier daar en ook een goede terugreis!! Groetjes, Sylvia en Aad.
  4. Cindy:
    24 augustus 2015
    Lieve Daan, je hebt deze familiereis nog specialer gemaakt door deze reisblog te schrijven. Het is een heel bijzondere vakantie voor ons en het betekent erg veel voor mij.
    Tot in nederland.
    Groeten van Cin Wil en Brandon
  5. Marianne:
    25 augustus 2015
    Fijn dat jullie weer thuis zijn. Het moet een geweldige ervaring geweest zijn. Leuk om alles een beetje met jullie mee te beleven. Het gewone leven zal wel even tegen vallen, maar went wel weer snel hoor!